الفارس العربي

الفارس العربي


 
الرئيسيةالتسجيلدخول
- لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين.
- رب أنى ظلمت نفسى فاغفر لى,انه لا يغفر الذنوب الا انت.
- رب أنى ظلمت نفسى و الا تغفر لى و ترحمنى لأكونن من الخاسرين.
- رب لا تذرنى فردا و أنت خير الوارثين.
- اللهم أجعلنا من الذين يستمعون القول فيتبعون أحسنه.
- ربنا لا تجعلنا فتنة للذين كفروا و اغفر لنا ربنا انك أنت العزيز الحكيم.
-اللهم آتنا فى الدنيا حسنة و فى الاخرة حسنة و قنا عذاب النار
- اللهم أغفر لوالدى و ارحمهما كما ربيانى صغيرا.
- ربنا اغفر لنا ذنوبنا و كفر عنا سيئاتنا و توفنا مع الأبرار,ربنا و آتنا ما وعدتنا على رسلك و لا تخزنا يوم القيامة انك لا تخلف الميعاد.
- ربنا لا تؤاخذنا ان نسينا أو أخطأنا,ربنا و لا تحمل علينا اصرا كما حملته على الذين من قبلنا,ربنا و لا تحملنا ما لا طاقة لنا به,و أعف عنا و أغفر لنا و أرحمنا,أنت مولانا فانصرنا على القوم الكافرين.
- ربنا هب لنا من أزواجنا و ذرياتنا قرة أعين و أجعلنا للمتقين اماما , رب اجعلنى مقيم الصلاة و من ذريتى ربنا و تقبل دعائنا,ربنا اغفر لى و لوالدى و للمؤمنين يوم يقوم الحساب.


- ربنا أفرغ علينا صبرا و توفنا مسلمين , و ألحقنا بالصالحين.

شاطر | 
 

 للشباب فقط وخصوصا للمبتدئين للتعرف على ال!!!!

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
صوت الضمير
المدير الفني والتقني
avatar

الجنس : ذكر عدد الرسائل : 582
الموقع : الأردن
المزاج : تمام
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: للشباب فقط وخصوصا للمبتدئين للتعرف على ال!!!!   الأربعاء نوفمبر 19, 2008 5:57 am

--------------------- مشكلة التـــعرف على البنات ----------------------
طبعا البنات الي حتقرا حتفرح ------ !!
الاسئلة الشائعة :
انك بتتكلم بطلاقة لحد ما تيجي قدام البنت من دول وتلاقي لسانك اتشل !!
وبعد ما تقف تبلم لها وانت فاتح بقك وهي بتسحب الكلام منك -- تقعد بعد الموقف دا وتقول لنفسك : ايه الغبااااااااااااااء دا انا حمااااااااااااااااار
متكلمتش ليه يا غبي ها رد يا كلب ؟؟ طيب ارجع تاني واتكلم ؟ لا خلاص مش حينفع هي الفرصة عدت خلاص

وانا بقــــول طبعـــــا لا الفرصة موجودة
انت حتقول لنفسك انا المرة الجاية اول ما يحصل نفس الموقف دا انا مش حسكت
هي الحكاية محتاجة شجاعة انت مش رايح تاخد حقنة
وعلشان تطمان لازم تعرف ان البنت اصلا بتفكر في حكاية التعرف اكتر منك --- يا ريت البنات متزعلش مني بس هي دي الحقيقة ----- بجد

طيب ولما باجي اكلم واحدة بتتقل عليا فبتحرج وبرده لساني بيتشل والحجات دي كلها اعمل ايه ؟؟
اعمل حوجبك !! يعني حتعمل ايه برده خليك وراها اصل البنات بيعملوا بالمثل الي بيقول : التقل صنعة -
وهي كل ما تلاقيك تنحت معاها بس متريلش يعني تنح وانت زي الاسد زي يعني حتقول ان الواد دا جرئ ومخلص هما تفكيرهم كدا يا عم الحاج

ريحهم يعني من الاخر وهى لما بتقولك في حاجة اتكل على الله دا بس من بره بس هي من جوة فرحانة وممكن تعمل حكاية وفيلم على الموقف دا وتحكي لاصحابها كمان
وقول لنفسك ان اي موقف في بنات مش حسبه يعدي إلا لما اعمل حاجة ولو ارمي كلمة
ولو لقيتها ضحكت او ابتسمت يبقى هي دي خليك وراها متسبهاش
اما اخونا بتوع الجامعة فالتعرف اسهل ما يمكن وطريقته مخلفة شوية لانك مش بتتعرف على واحدة في الشارع دي زميلتك يعني ادخل بقلب جامد

واتكلم اطلب منها اي حاجة مثلا محاضرة علشان تنقلها ولما تيجي ترجعها ابقى اشكرها وافتح كلام ولما تشوفها تاني يوم برده ادخل وبعدين لما تبقو اصحاب حتتعرف اوتوماتيك
على اصحابها والحكاية ابسط ما يمكن ولو مش عجبك الكلام دا روح اتعرف عليها اكنك بتتعرف على واحد صاحبك شوف انت بتدخل عليه ازاي واعمل كدا


وسلاااااااااااااااااااااااااام انا بس حبيت اخدم

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alfars-alarbe.3arabiyate.net/index.htm
أمير الأحساس
مشرف قسم الشريعة و الحياة
avatar

الجنس : ذكر عدد الرسائل : 879
العمر : 44
الموقع : أميرــــــــــــــــــــــــــ ألاحساس
المزاج : رايق
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط وخصوصا للمبتدئين للتعرف على ال!!!!   الأربعاء نوفمبر 19, 2008 9:06 pm

كل الشكر
تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://majed.741@hotmail.com
قاضي الغرام
عضو متقدم
عضو متقدم


الجنس : ذكر عدد الرسائل : 285
العمر : 44
المزاج : رايق
جنسيتك : مصر
تاريخ التسجيل : 16/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط وخصوصا للمبتدئين للتعرف على ال!!!!   الأربعاء نوفمبر 19, 2008 10:46 pm

لأ فعلآ خدمة قيمة ......هههههههههههه
مشكور صوت الضمير عالموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صوت الضمير
المدير الفني والتقني
avatar

الجنس : ذكر عدد الرسائل : 582
الموقع : الأردن
المزاج : تمام
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط وخصوصا للمبتدئين للتعرف على ال!!!!   الخميس نوفمبر 20, 2008 7:44 am

أمير الأحساس كتب:
كل الشكر
تحياتي

كل الشكر على مروركـــ المميز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alfars-alarbe.3arabiyate.net/index.htm
صوت الضمير
المدير الفني والتقني
avatar

الجنس : ذكر عدد الرسائل : 582
الموقع : الأردن
المزاج : تمام
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط وخصوصا للمبتدئين للتعرف على ال!!!!   الخميس نوفمبر 20, 2008 7:45 am

قاضي الغرام كتب:
لأ فعلآ خدمة قيمة ......هههههههههههه
مشكور صوت الضمير عالموضوع


يا قاضي

عشان ما تحكوش أني حارمكوا من حاجة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alfars-alarbe.3arabiyate.net/index.htm
المدير العام
المدير العام
avatar

الجنس : ذكر عدد الرسائل : 752
العمر : 38
المزاج : تمام
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط وخصوصا للمبتدئين للتعرف على ال!!!!   الجمعة نوفمبر 21, 2008 10:22 pm

مشكور صوت الضمير
تقبل مروري

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alfars-alarbe.3arabiyate.net
ملكة الأحساس
عضو متقدم
عضو متقدم


الجنس : انثى عدد الرسائل : 139
المزاج : تمام
تاريخ التسجيل : 16/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط وخصوصا للمبتدئين للتعرف على ال!!!!   السبت نوفمبر 22, 2008 1:38 am

مشكور على المعلومات صوت الضمير

معلومات قيمة للتعرف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أميرة المنتدى
عضو مميز
عضو مميز
avatar

الجنس : انثى عدد الرسائل : 808
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: للشباب فقط وخصوصا للمبتدئين للتعرف على ال!!!!   الأربعاء نوفمبر 26, 2008 10:45 pm

مشكور صوت الضمير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
للشباب فقط وخصوصا للمبتدئين للتعرف على ال!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الفارس العربي :: منتدى الشباب العربي :: قسم أدم-
انتقل الى: